Monday, October 15, 2012

Blog berhabuk.


Orang buat blog, aku buat blog. Orang tulis blog, aku pulak pura-pura takde blog.... Eh boleh gitu? Suka hati aku lah kan...

 Actually, aku ni nak sangat update blog tapi aku macam takde idea aw nak cakap pasal apa. Padahal aku boleh je meraban apa yang aku suka or bercerita tentang kehidupan seharian aku, kerja aku. Aku ada je masa untuk luangkan tapi itulah...... bila alasan menguasai diri. Ahhh, korang paham-paham lah.

Well. kehidupan aku alhamdulillah baik. Masalah tu biasalah kan. Semua orang pun ada masalah. Ye dak? ALLAH bagi ujian ni sesuai dengan kemampuan manusia. Dia turunkan ujian bersama dengan jalan penyelesaian. Aku tetap yakin dengan Allah. Pasti ada hikmah. Setelah kabus pergi pasti cerah kembali... Insya Allah. Itulah yang aku harap-harapkan :)

Aku tidak henti-henti berpesan pada diri aku....... Have faith... have faith.... and have faith. Bak lagu Opick " Tiada duka yang abadi"!

 Absolutely true.... For those yang ada big problem, put trust in Allah okey? No need to worry coz Allah always be with us. Doa Doa and teruskan berdoa sehingga doa kita dimakbulkan.

Tu je lah yang aku nak cakap. Maaflah kalu you guys tak suka dengan gaya penulisan aku. Dahlah menulis kadang-kadang aje. Hoho.. Ni pun aku tulis sebab nak buktikan kewujudan aku dalam dunia blog.



Luvly cat- ABU! Sangat baik dan gebu. Sesuai dibuat bantal. Agagagaga

Eh, korang perasan tak satu benda?

 Meh aku kasi tahu..... Kehenseman kucing demok tu sebijik macam aku lah. Ooooppps??? Bahahaha

Jumpa lagi di lain entry. InsyaAllah. Have a nice Monday everybody and thanks for reading my entry.

Salam!


No comments:

Post a Comment